Tillbaka :)



Just nu sitter jag på landet. Hemresan till Sverige gick bra :)
När vi kom till flygplatsen så sa alla hejdå till varandra. Jag fick övervikt på vägen hem (hade köpt några tunga saker) så jag la över några saker i Saras väska. När jag åkte till England vägde min väska 17.5 kg. På hemvägen vägde den ungefär 25 kg. Den får väga 23 kg.
Jag var hemma och visade mamma saker som jag hade köpt i England. Sen hälsade jag på djuren och sen åkte vi till landet :D
Dagen efter åkte mamma hem för hon skulle jobba och då hittade hon Beauty död... :( Det är min mus.
R.I.P Beauty ♥

På landet har jag solat (lite) och badat för det mesta. Jag har fått en linje, men det är för att jag har blivit röd. Oops^^

På bilden ser man lite, men det ser värre ut i verkligenheten xD
Idag har Ida varit här. Hon hade sovit över från igår ;) 
Vi sov i tältet och igår innan vi gick och la oss så åkte vi en runda och letade efter djur. Ida ville göra det för Sara, jag, mamma och pappa brukar göra det på helloween. Fast de enda djuren vi såg var två rådjur, en katt och två grodor :P
 Vi har paddlat idag. Ida, mamma, Sara och jag :)
 


Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0