Sommarjobb!

I lördags åkte vi till landet och sov där en natt.
Här hemma pågår poolbyggandet för fullt. Vi har börjat med grunden nu :P
I måndags råkade jag döda en fluga. Den hamnade i popcornmaskinen...

---------

Jag började sommarjobba i måndags. Har inte orkat skriva för man är helt slut:) Jag sommarjobbat på Skrevsta. Det är ett stall med hästar. I måndags blev en häst sparkad på benet :(
Det är roligt där. Vi får bl.a. mocka, kratta, sopa, städa, rykta, ta in och ut hästar, smörja m.m.
Idag ösregnade det! Stallet blev översvämmat och vi var tvungna att sopa vatten :P Idag var också Daytona och Frida hos veterinären:( Men båda kom hem till lunch och jag hoppas att de blir bra :D
Hon som jag sommarjobbar med är jättesnäll ;)
Igår kunde jag inte åka till Baldur. Jag skulle, men mitt bakhjul på moppen fick punktering, min andra moppe står på landet och pappas moppe går inte att starta så jag kunde inte ta mig ut dit. För ingen kunde heller skjutsa mig och jag hann inte med bussen.
Vi har sovmorgon imorgon för vi jobbade en timme längre i måndags. Så vi börjar nio imorgon :D I måndags trodde hon (som tog hand om oss då) att vi jobbade till fyra. Det var väldigt roligt :P När vi skulle säga så gav hon oss nya saker att göra som var roliga så det blev aldrig att vi sa att vi slutar tre xD


Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0