Kolmården

Igår var jag, Ida, Sara och mamma på Kolmården hela dagen:P Det var roligt :) Vi såg delfinshowen, men missade sälshowen (vi fick inte plats). Vi åkte safariparken två gånger och vi åkte linbanan två gånger. Efter Kolmården badade vi i närheten. Det var ganska kallt i vattnet.

*********

Idag var jag, Sara, mamma och pappa på Ikea och köpte en byrå till Saras rum. Vi köpte andra saker också. Efter det cyklade mamma till sitt jobb och vi åkte till Elgiganten och kollade.
På kvällen var jag först hos Sara Vidzém. Sen skulle hon äta så jag gick hem. Jag hade redan ätit. Sen kom Sara till mig och så sprang vi. Sen spelade vi badminton och efter det kollade vi på bilder från Bournemouth:D


Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0