Snart min födelsedag♥

I onsdags red jag inte Baldur och på kvällen hade jag en handbollsmatch. Vi förlorade.

I torsdags var det inget speciellt förutom handbollsträning.

I fredags var Ida hos oss. Först var jag på killträningen och sen var jag, mamma, Ida och Sara på Heron city. Först skulle vi kolla på bio, men den vi ville se gick inte så vi bowlade. Jag fick två strike och fyra spärrar :D Idag fyllde även Emma 15 år♥ Grattis :P

I lördags spelade först Sara en match. Sen spelade jag en match mot Värmdö. Vi vann med 4-0.

I söndags hade jag målvaktsträning och sen vanlig träning. Innan hade Sara en match.

I måndags var det inget speciellt. På kvällen tränade jag med 93:orna, damuniorerna och killarna.

Igår hade jag handbollsträning. Fysen var jättejobbig och nu har jag världens träningsvärk.

Idag hade vi skriftligt förhör på Elvis i skolan. Sen spelade jag, Emma och Linnea gitarr för Roffe som är musiklärare. Han vill se hur mycket man kan. Vi slutade innan lunch idag. Efter skolan var jag hos Baldur. Han var seg idag. Det märks att han är 29 år. Han snubblade mycket också. Jag han inte ens skritta ett varv på ridbanan så snubblade han ner på knäna. Sen när han skulle resa sig ramlade han med bakbenen så han satte sig i snövallen som är i kanten. Efter det skrittade jag bara en promenad med honom. Mamma var med också. Det var kul för Baldur tog mamma som sin ledare. Han följde efter henne var hon än gick. Om hon gick i en cirkel gick han efter, om hon stannade så stannade han ;) Det har även kommit en ny häst till stallet som heter Nökkvi. Nökkvi var jättefin. Nökkvi var grå och hade en grå fin man med färg av svart också. På kvällen idag har jag tränat med f94/95. Sen vilade jag en timme (jag skulle träna med damerna så Henke ville att jag skulle vila mellan). Sen behövde 93:orna en målvakt till matchen så jag hoppade in och stod. Sen stod jag med damerna.

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0