Rosa är död...

Igår spelade jag en match med p94. Vi spelade i Sköndal. Vi förlorade med 13-1, men de ligger etta i serien och så ligger de bra till i division 1. I halvlek stod det 3-0 till Sköndal så vi spelade bra i första.
På kvällen var det målvaktsträning och den här gången var killarna med. Sen var det vanlig träning och efter det övningskörde jag hem. Det gick bra :D

**********

Idag fick vi tillbaka vårat svenskaförhör. På min stod det mycket bra och jag fick alla rätt. Sen läste vi i ett häfte till nationella proven. Ibbe var sjuk idag så vi hade ingen matte och ingen fysik så vi slutade tidigare. Imorgon har vi sovmorgon för vi har Ibbe på första lektionen. På kemin gjorde vi ett experiment, eller Lena visade. Det var coolt.
När jag kom hem sa mamma att Rosa, min ena mus, var död. Hon dog idag.
R.I.P Rosa♥


Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0