Övningsköra=jätteroligt!

Jag har övningskört mycket varje dag.
I fredags fick vi tillbaka kemiprovet. Jag fick VG, man kunde bara få VG. Jag hade alla rätt.
Sen var det killträning. Efter den åkte mamma och jag till Heron city för vi skulle gå på bio. Vi skulle se Luftslottet som sprängdes. Sara var också där (min syster). Hon såg Det regnar köttbullar. Den tyckte inte hon var så bra. När vi skulle kolla på Luftslottet som sprängdes så kom Frida in i salongen också med hennes kompisar. De satt på samma rad som oss :D  Filmen var jättebra.

Igår åkte jag hemifrån klockan 8.00. Jag skulle spela en match med 99:orna klockan 10.00 i Vallentuna. Det blev 1-1.
Sen åkte vi hem och åt lunch och sen åkte jag iväg till nästa match. Det var en f94 match. Sara var inte med och spelade för hon är sjuk. Vi spelade mot Tungelsta och de hade glömt sina tröjir så de fick låna våra svarta tröjor med FBI märken fram. Vi vann med 8-0. Efter matchen stannade jag och pappa och kollade lite på herrjuniorerna och sen övningskörde vi. Sen hade jag träning med f01.

Idag har jag inte gjort något speciellt hittills, men snart ska jag åka iväg och spela match med killarna. Vi ska möta Sköndal, det är bortamatch. Hoppas det går bra!


Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0