Match

Idag var jag tvungen att gå upp tidigt för jag skulle kolla på när hon spelade en match. De vann med 3-1 tror jag mot Huddinge. Sen spelade jag en match mot Djurö-vindö. Vi vann med 4-0. Som vanligt var jag nära att göra mål. Sen efter den matchen var det p93 match. Jag stannade kvar för att kolla för några i mitt killag skulle spela. De spelade jättebra och vann med 5-1. Jag, Patricia och Vigdis satt i seketeriatet :D Vi hade jättekul. Sen under matchen var det en kille som fick bollen rakt mellan benen vid oss och han sa då: "aj, aj, aj... fyfan i helvete" eller något sådant xD
Efter matchen har jag varit hemma och pluggat spanska=boring -.-

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0