Knäpp dag

Igår tränade jag med f93, dj-A och killarna. Det gick inte bra för mig, dagen var lite sisådär.

********

Idag när vi gick till skolan imorse så såg vi en hund som gick själv. Den hade gått vilse. Sen följde den efter oss. VI bestämde oss för att fråga i expeditionen i skolan vad vi skulle göra (fast expeditionen var stängd). Sara och jag stannade ute för att vakta hunden. Sen sprang den iväg och vi följde efter. Den gick inte på skolgården och där kom vi ikapp och vände den. Sen höll vi i den för att det kom en hund. Sen kom några och frågade om hunden hade rymt. När vi svarade ja så sa de att de kanske visste vems hund det var. Den heter tydligen Moj, typ. De tog hand om den sen.
Efter skolan var jag hemma ett tag, men sen hämtade mamma Ida. Mamma och jag följde med henne till ridningen. På ridlektionen så hade de hoppning. Ida fick Grå. På lektionen var det en tjej som kräktes. Hon var jättegulllig och hon var ny. Hon räckte upp handen och sa: "Fröken, jag måste kräkas.". Sen kräktes hon. Belle (som hon red) blev jätterädd. Efteråt så gick hennes mamma ner och tog på sig hennes hjälm och red klart lektionen o_O
Idag har jag även haft handbollsträning. Fysen var jättejobbig!
Efteråt här hemma har jag bakat pepparkakor, mums :P


Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0