Allergisk chock

Inget spännande har hänt de senast dagarna, jo förresten. Typ en sak eller två. Snart kommer det bli mer livat när alla träningar och matcher verkligen sätter igång^^

I söndags var jag bara hemma. Sara spelade en match, men de förlorade med 2-3.
På kvällen hade jag träning och en ny tjej testade på. Jag vet vem det är sen innan.

I måndags var det första dagen efter lovet. Dagen gick ändå okej. Vi fick veta betyget på religionsinlämningen på kvällen via datorn. VG fick jag. På kvällen hade jag killträning. Innan träningen när jag bytte om så slog jag i en krok med armbågen så den svullnade upp. Sen har jag haft ont i någon dag.

Igår startade handbollsträningarna.

Idag fick jag imorse en allergisk chock (jag vet fortfarande inte vad jag är allergisk mot). Så jag stannade hemma från skolan för pappa och jag skulle åka in. Jag tog först tabletter, men vi var tvungna att skaffa nya så därför åkte vi till vårdcentralen, pappa och jag. På vårdcentralen träffade jag Saga.
Jag åkte inte till Baldur idag.
Vi har även märkt att vi kanske har möss i väggarna här. De kommer säkert från komposten... Hoppas vi inte har möss i väggarna.

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0