16 år!! Övningsköra :D


Idag fyller jag och Jasse (min kompis) 16 år :D
Jag har övningkört och fått paket. Bloggen fyller även ett år.
Paketen jag fick på morgonen var: övningskör-skylt, datorväska, gitarr, plånbok, tofsar, scarf, örngott, påslakan (i flanell), läslampa och pennlampa.
I skolan hade vi jätteroligt. Frida underhållde ju lite genom att gå in i ett skåp och sen ramla ute xD
Efter skolan åkte jag och mamma ner till Brosjöns parkerning för att övningsköra. Det gick jättebra. När vi skulle därifrån var det en kille som nästan hade kört in i ett träd och som vi hjälpte loss. Han hade även en son.
Sen hämtade vi Sara och jag övningskörde lite till. Mormor, morfar, Karin, Thomas och Elin kom och firade mig på eftermiddagen. Från Karin, Thomas och Elin fick jag rosor och ett presentkort på Intersport. Av mormor och morfar fick jag ett spanskalexikon och engelska pengar som jag ska ha på min språkresa :D
Jag har övningskört jättemycket!
Det här var nog min bästa födelsedag någonsin.


Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0