Vi är i final :D + döma

Igår dömde jag i Girlpower. Det gick bra tycker jag :P Jag dömde med både Jossan, Hampus och Viktor. Jag tjänade 550 kr xD
Mitt på dagen åkte jag iväg för att spela en semifinal mot Högdalen i Sköndalshallen. Vi vann med 5-1. Sara Larsson stod i mål. Så nu är vi i final i Mitt i cupen.
Efter åkte jag tillbaka och dömde några matcher till.

*********

Idag hade jag, Emma Elfström, Sara Vidzém och Sebbe Sahlén nationella muntliga i matte. Det gick väl sådär. Ibbe ändrade sig hela tiden så man blev förvirrad :S
Sen har det inte hänt något speciellt i skolan. Jo förresten, vi hade håltimme istället för idrott för vår idrottslärare var sjuk.
På kvällen idag tränade jag med f93. Vi hade extra lång träning idag. Efter det åkte jag hem för att plugga. Jättetråkigt att plugga, men jag börjar känna mig "klar" om man räknar med att det är so.
Jag hoppade över killträningen för att jag var tvungen att plugga :(


Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0