Påsklov!!

Förlåt för jättedålig uppdatering, men först var jag på landet och sen har det inte blivit av. Låt mig berätta:
I förra helgen hade jag tre matcher. Två innebandymatcher och en handbollsmatch. På lördagen hade jag en innebandymatch med damer utveckling. Vi mötte Högdalen. Vi förlorade. En boll som jag släppte in var mitt fel, men vi förlorade inte på grund av den. På eftermiddagen hade jag träning med f01. Jag höll i träningen för Helena höll i ett föräldramöte. Det gick bra och alla var jätteduktiga. På söndagen hade jag först en handbollsmatch. Vi förlorade, men bara på grund av att vi nästan alltid har svackor i mitten av matchen. Annars spelade vi grymt bra. Vi mötte Tyresö. Sen hade jag en killinnebandymatch. Vi mötte Skogås och det blev 4-4, men en boll som jag släppte in var mitt fel. Det här var verkligen en oturshelg för mig.
På den vanliga veckan i skolan hade vi kemiprov och jag gjorde klart matteprovet. Vi fick tillbaka spanskaprovet, hem- och konsumentkunskapsinlämningen och religioninlämningen. Vi fick också tillbaka kemiprovet. På kemiprovet fick jag typ mvg. Jag fick alla rätt. På hkk inlämningen fick jag mvg -, hon tyckte att jag hade skrivit bra men att jag skulle dra lite mer slutsatser. På spanskaprovet fick jag mvg. Jag fick 90,5/91. Alltså ett halvt fel! Det felet berodde på att jag översatte ett ord i läsförståelsen fel. Jag skrev klänning istället för kjol xD Men det var i alla fall en bra gissning från min sida. På religionen fick jag och Frida typ mvg. Vi hade gjort ett jättebra arbete och han frågade bara en sak; vad betyder visualisering, men vi visste inte. Vi hade inte tänkt på att kolla upp det. Vi skrev det för att hon vi intervjuade hade sagt det. Vi kollade även på film i veckan.
På måndagen efter skolan åkte jag och Sara bussen till landet. Vi sov där och tog bussen till skolan dagen därpå. Mamma var ute alla dagarna vi var där. Efter skolan på tisdagen åkte jag bissen ut till landet igen. Sara kom med en senare buss. På morgonen åkte vi buss till skolan igen. Det var jätteskönt att vara på landet.
På onsdagen var jag hos Baldur. Mamma och Ida följde med.
På torsdagen var det första april. Då var det även sista dagen i skolan innan påsklovet. Jag lurade mamma, Sara, pappa och mormor. Till mamma och Sara sa jag att jag hade fått g på ett kemiprovet och inte mvg. Till mormor sa jag att jag skulle komma ut till landet. Till pappa sa jag att mamma inte skulle jobba natt (fast hon skulle det) och att han skulle möta henne på kvällen. Det var roligt. Efter skolan var det skönt för då var det påsklov.
I den helgen som var nyss så var det påskcupen på söndagen och på måndagen. Sara var med. Deras lag kom trea.
Från i måndags kväll och tills idag vid klockan tre så var Ida här. Igår pysslade vi först på dagen och på kvällen var vi på bio. Vi kollade på Klara. Den var bra. På måndagen och på tisdagen har jag även varit och tränat med killarna. Vi hade extra träning inför cupen som jag ska vara på i helgen. På kvällen igår lekte vi saftleken. Jag orkar inte berätta hur den går till, men den är rolig och materialet som ingår är en hatt, tärningar och saft. Om ni vill veta hur den går till så kommentera! :D
Idag var jag, Sara, Ida och mamma i Skärholmen. Vi handlade ganska många kläder. Jag handlade många linnen^^
På kvällen har jag bara pluggat so. Tråkigt att man måste göra sådant på ett påsklov -.-

--------

En sak som hände söndagen den 28/3 var att Cookie dog. R.I.P Cookie♥♥
Så då är både Cookie och Creepy döda nu. Hon dog ca två veckor innan Cookie. R.I.P båda två♥♥♥♥


Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0