Örebro, dans och hemstudiedag

I helgen var jag i Örebro på en innebandycup med p94. Vi förlorade alla matcher, men oftast bara med något mål. Vi hade i alla fall jätteroligt :D På söndagen var den bilen som jag åkte hem med kvar och kollade på några matcher. På söndagen badade vi i Gustavsviksbadet. Det var ett äventyrsbad.
En dag när vi skulle tillbaka till skolan så åkte vi vilse xD Vigdis trodde hon kunde lite på sina fyra "gps:er". Fredrik tyckte känna igen sig överallt, men när vi kom dit så sa han bara: "Nu är vi helt lost". Vi hade jättekul på vår sightseeing!
**********

I måndags var det skola igen och vi fick tillbaka matteprovet del B. Jag fick 19,5/20...
I onsdags var jag inte hod Baldur för jag var på en dans senare på kvällen. Det var en sak som Botkyrka kommun hade ordnat. Skolorna som var med var: Broängsskolan, Storvreten, Trädgårdsstadskolan, Björkhagaskolan, Falkbergsskolan och Tunaskolan. Vi dansade foxstrot, vals och bugg. Det var också en buggtävling som ett par från Storvreten vann. Jag dansade med en kille två danser på kvällen. Annars dansade jag mest med Frida eller Sara. Vi var i Folkets hus i Hallunda.

********

Idag är jag hemma för vi har hemstudiedag :D
Sen idag ska jag på handbollsträning och nu har man äntligen börjat kunna åka moppe så jag ska ta moppen dit :P




Kommentarer
Postat av: Jenna

sv: sök i google på smilisar till bloggen, sen den första hemsidan, allt man ska göra står där. :) Säg om du inte fattade. Kram

2010-04-15 @ 16:47:17
URL: http://jennaw.blogg.se/
Postat av: Jenna

hehe glömde säga att det är på söndag jag fyller år. :) (18/4)

2010-04-15 @ 16:49:05
URL: http://jennaw.blogg.se/
Postat av: Jasmin - livet i mina fotspår!

sv; japp det var den ;P

2010-04-15 @ 20:03:19
URL: http://jasmin.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0