Nationella proven i matematik

Idag hade vi på morgonen nationella proven i matematik. Del B1 och B2. Det gick väl ganska bra tror jag. Fast sista uppgiften på del B2 var jättesvår. Jag satt med den typ en timmer. Men sen kom jag på hur jag kunde räkna, alltså efter typ en halvtimme. Del B1 gick jättesnabbt.
Efter skolan åkte jag och mamma till Skärholmen. Vi skulle handla en present till Sara. Min syster. Hon fyller nämligen 14 år snart. Den andra maj fyller hon :D
Innan vi åkte därifrån så åt jag en glass. Mums. Jag älsar glass xD
Sen åkte jag till min träning. Först tränade jag med p94 och sen nästan hela p93´s träning. Det gick väl ganska bra idag, fast jag var ganska trött i kroppen och hade träningsvärk överallt sen fysen från handbollen igår. Jag hade nämligen inte gjort någon fys på ett tag (lov m.m.) och därför fick jag jättemycket träningsvärk!
Efter träningarna var det ett möte med andra ledare (som ska vara med och ordna girlpower). Vi ska nämligen har Girlpower i helgen. Imorgon ska mitt lag, f01/02, vara med och spela. Och på söndag ska jag döma matcher. Den dagen (söndag) är det f99/00 som kör. Det kommer bli jätteroligt i helgen :P

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0