Igelstaviken

Igår i skolan var det typ en miljödag. Vi skulle städa lite och sen diskutera vad man kunde förbättra på miljön på skolan.
Vi slutade innan lunch för vi hade ingen bild och efter skolan vid klockan ett åkte jag och Emma till Igelstavikens gymnasium för att kolla lite. Emma hade pratat med dem innan och vi fick en rundtur. Sen pratade vi lite med deras syv.
På kvällen tränade jag med f94/95 och dj. Det gick bra :)
 
********

Idag hade vi nationella i matte del C. Det gick väl ganska bra tror jag men nu senare på dagen så kom jag på ett slarvfel som jag hade gjort. Jag råkade skriva 1.6 istället för 1.06!
Sen på svenskan fick vi tillbaka nationella resultat i svenska. Jag fick vg+. Jag funderar på att kanske göra om muntliga delen för det var den som förstörde allt. Jag fick mvg på både läsförståelsen och uppsatsen.
Jag fick mvg på min "bokrecension".


Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0