Helgen + sjukhus

I fredags kväll var Ida här.
I lördags var Ida här igen. Hon var med oss på söndagen med. På lördagen åkte mamma, jag och Ida först till Skärholmen. Där gick vi lite och sen så tog vi tunnelbanan till Solna. Där gick vi lite i det centrumet. Sen kollade vi på Saras innebandyfinal. De mötte Älvsjö och förlorade i sudden death. Det blev 3-3 på den riktiga matchtiden. De fick alltså silver. Elin Roos fick matchens lirare. Saras kompisar kollade också. Två stycken, Johanna och Natta. Ida, jag och mamma åkte till Skärholmen igen för att sen ta bilen hem. Men innan det så gick vi lite där igen. I Skärholmen i helgen var det reor m.m. Vi spelade på ett chokladhjul och mamma vann två chokladkakor (marabou). Man fick fyra nummer för ett kvitto om man hade handlat för mer än 100 kr.

**********

I söndags hade jag final med f93. Vi mötte Kungsängen. Vi spelade inte så jättebra och förlorade med 1-3. En irriterande sak var att det var trägolv och det är svårt att spela på. Jag satt reservmålvakt.
Mickis belv matcherns lirare. Josso blev säsongens schysstaste spelare.
På kvällen tränade jag. Det gick inte så bra.

*********

I måndags var jag på Ersta sjukhus med mamma. Vi skulle kolla vad jag är allergisk mot. Jag fick även kolla om jag hade astma, men hon sa inget om det. Först fick jag blåsa i en sak med ett moln på. Det var jättesvårt. Jag fattade först ingenting, men sista chansen jag fick klarade jag det. Men på slutet kunde jag inte pysa ut luften längre för jag började skratta. Jag fick även blåsa i en annan sak som var svår. Sen gjorde hon ett pricktest på mig och det visade ingenting. Sen gick ajg till nästa läkare. Hon kollade mina lungor. Sen gick jag till en annan korridor för att ta blodprov. Hon som tog blodproven på mig var jättesnäll.
Mamma och jag åt lunch på Grekiska kolgrillsbaren i Tumba. Sen åkte jag till skolan. Vi hade estetdag och hade haft bild på morgonen (jag var ju inte med) och musik på eftermiddagen. Jag gjorde ett läxförhör och sen spelade vi synth. Det var ganska långtråkigt.
På kvällen var jag på öppet hus på Tullinge gymnasium. Jag ska kanske gå en prova på dag där sen med Sara Vidzém.

********

Igår var det föräldramatch på handbollen. Mamma kunde inte vara med för hon jobbade. Synd för hon ville vara med... Men pappa var med :D Cissi och jag turades om att stå i mål för föräldrar och oss. Hon började stå hos föräldrarna. Sen stod jag. Vi vann (alltså mitt lag, inte föräldrarna). Vi vann med ganska mycket. Men vi hade roligt!

********

Idag var vi tvungna att ha gjort klart huset på bilden, mne eftersom jag inte var i skolan i måndags på bilden så blev jag inte klar så jag ska göra hemma. Vi fick tillbaka musiktestet. Jag fick 60 och jag hade inte gjort lyssningsdelen.
Imorgon är Mats sjuk (han var sjuk idag med) så vi har ingen so och spanskan är jag typ klar med. Det sista ska jag göra hemma (spanskainlämning) så vi får en LÅNG sovmorgon :D Vi börjar 12.00 xD


Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0