Syslöjd=kul♥

Idag hade vi första syslöjdslektionen. Jag och Sandra ska typ göra en "tant". Ni får se sen hur den blir.
Efter skolan åkte jag hem för att byta om. Sen åkte jag till stallet. Baldur var inte på sitt bäta humör idag. Fast han var ändå duktig som vanligt. Sen åkte jag hem och bytte om till innebandyträningen.
Jag mötte Sandra vid filmkedjan. Sandra skulle testa på innebandy idag. Träningen gick bra och Sandra var jätteduktig! Jag gjorde ett mål på matchen på slutet *stolt* haha. Rätt upp i krysset.
Här hemma efter har jag bara kollat lite på idol m.m.

Idag fyller min morfar år också<3

Kommentarer
Postat av: Jenna

sv: jaha, det ser man inte.. xD

2009-09-10 @ 09:41:43
URL: http://jennaw.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0