Styrelsemöte

Idag har skoldagen varit rätt vanlig. På idrotten fick man orientera eller jogga en runda. Jag och Sandra joggade. Sandra har inte så bra kondition så hon måste träna upp den om hon ska börja på innebandy. Om det är någon som vill börja på innebandy som är född 94 och tjej så passa på nu när två alldeles nybörjare ska börja! Då behöver inte ni känna er så dåliga.
Sen har skoldagen varit ganska normal.

Efter skolan så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Sen tog jag moppen till 4h för jag skulle på ett styrelsemöte. Vi är bara några som sitter i styrelsen och idag bestämde vi lite saker. Sen åkte jag hem och nu ska jag snart till träningen. Idag är det träning med killarna :P

 


Kommentarer
Postat av: Sara

dt vore skoj :)

2009-09-09 @ 22:01:55
URL: http://mrsmoony.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0