Studiedag

Först ska jag berätta lite om helgen. I söndags var jag först med på en 93-kill match. Jag kunde bara vara med halva matchen för sen var jag tvungen att åka till en handbollsmatch. I den matchen blev det 1-1. På handbollsmatchen gick det bra, men vi förlorade med tre bollar tror jag.
Sen var jag på 4h. Då hade några skötare klippt Hamlet JÄTTEFULT! Man ska egentligen inte ens klippa en shettis. Min kompis sa att de bara skulle toppa det, men så blev det inte. De klippte ojämnt och kort... Man skämdes när man gick bredvid honom. Iallafall... Sen körde jag Hamlet och vi red Petita. Petita har fått jättedålig kondition. Jag försökte trava ganska mycket med henne man fick inte galoppera. Ida var med också. Hon och Sara red petita också såklart när jag körde.

Sen åkte jag hem tidigare än dem för jag skulle på träning. Träningen gick bra tycker jag.

 

I måndags fick vi tillbaks matteprovet i skolan. Jag fick 20/20. Fast det var bara på A-delen. Då är det G uppgifter. Snart ska vi ha prov på B-delen som är VG-MVG uppgifter. Sen på kvällen så kollade vi på en match som damjuniorernas 93:or spelade. De spelade i Tullingehallen. Tullinge vann. Sen åkte jag direkt till min träning med killarna. Den gick bra.

 

I tisdags efter skolan kom Ida hem till oss. Vi åkte sen till Skrevsta (stallet) då hon skulle rida. De hade hoppning och Ida fick Mr Grey Grå alltså^^  och det gick bra.

Sen åkte vi och handlade glass, lämnade Ida och så skjutsade mamma mig till handbollsträningen. Idag gick det bra och efter hade vi fys som vanligt. Det var jobbigt :P

 

Idag har vi studiedag! :D

Fast snart ska vi ändå åka till skolan för vi ska ju sätta ut kontroller till orienteringsdagen... Hoppas det går snabbt.


Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0