Slipper orienteringsdagen på fredag

Idag i skolan har det inte varit något speciellt förutom att vi har haft matteprov. Det var ganska lätt så jag tror att jag säkert kommer ha några slarvfel för att jag tänkte mer komplicerat är det var...
Sen så ska jag och mina kompisar sätta ut fem kontroller till orienteringsdagen. Vi ska sätta ut de på typ onsdag. Vår idrottslärare vet nämligen att vi kan ganska bra orientering. Då slipper vi orienteringsdagen på fredag :D

Efter skolan åkte jag, Emma och Sara ner till Kassmyraskolan för att hälsa på gamla lärare. Det var bara Sara där, nästan alla andra är mamma lediga. Hon kände såklart igen oss och vi pratade om lite olika saker. Sen gick vi och letade efter Sara Vidzéms lillasyster. Sara skulle hämta henne också när vi ändå var där. Det var några småkillar som följde efter oss också^^
Vi hittade Wilma (som hon heter) till slut.

Sen senare på dagen hade jag träning med killarna. Idag testade fyra stycken killar från Stuvsta på innebandyn. De spelade innebandy förut i Stuvsta tror jag :P De var duktiga!

Kommentarer
Postat av: Sara =]

Wilma*

GUD vad kul de var att träffa Sara igen!

GUD vad skönt att slippa fredag! :D

2009-09-26 @ 16:27:52
URL: http://mrsmoony.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0