Sköndalscupen-innebandy

Igår var jag hemma från skolan igen. Jag badade och försökte bli så frisk som möjligt.
Vid fyra hämtade vi Jenna. Hon ska typ "bo" här i helgen för hennes föräldrar är borta.
Sen spelade vi en match i Gubbängshallen. Vi spelade mot Råsunda. Det blev 2-2. Sen åkte vi till Kärrtorpshallen. 95:orna skulle spela en match också. De spelar med oss och själva. Det vann.
Idag har vi spelat två matcher. Den första var mot Djurö/Vindö. Vi vann.
Sen åkte vi och kollade på 95:orna. De vann med 6-1 har jag för mig.
Sen spelade vi mot Töjnan. Vi vann med 3-2. Jag gjorde ett mål!! :D
Vi blev etta i gruppen. Det har vi aldrig blivit :P  Det är första, men inte sista gången vi kommer etta i gruppen.


Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0