Skoljoggen

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har varit trött och sen har jag behövt plugga för jag har prov snart. Besök gärna min lillasysters blogg också. Hon vill gärna ha besökare och hon uppdaterar ganska ofta. Klicka här för att komma dit.
I lördags var det inget speciellt. Jag hade bara träning med flickor 01 (jag tränar dem). I söndags hade jag en match. Jag var tvungen att gå upp kvart över sex -.-   Det var en match med damjuniorerna. Golvet där var halt som is. Det var en bortamatch. Vi förlorade med 1-4, men jag släppte bara in tre mål. Det fjärde målet gjordes när jag inte stod i mål. Vi tog ut mig för att ha sex utespelare... jaja. Senare på dagen kollade jag på Sara när hon spelade matcher (sm) i Tullingehallen. Det gick bra och de gick vidare till nästa steg. Sen sprang jag med Sara Vidzém när jag kom hem. På kvällen hade jag träning.
I måndags klippte sig Sara. Hon blev jättefin. Sen hade jag två träningar. En med 93:orna och en med killarna. På 93:ornas träning gick det inte så bra, men på killarnas gick det superbra! Sen firade vi morfar idag också. Mormor och morfar kom hit.
Igår var jag med Ida i Skrevsta. Mamma följde med också för hon var ledig. Ida fick Belle. Det gick ganska bra. Efter lektionen fick jag hjälpa till och sadla en häst. Jag fick sadla Pinocchio (stavning?). Det gick bra. Jag hoppade över handbollsträningen för jag var tvungen att plugga... På morgonen var jag hos tandläkaren. Hon sa att jag hade jättefina tänder :D
Idag hann vi bara ha lite syslöjd. Sen skulle vi gå och hämta nummerlapparna i idrottshallen. Vi skulle ha skoljoggen. Vi springer 5 km. Två varv runt brosjöns eljusspår. Jag sprang mest med Sara Vidzém, men även lite med Emma också. Linnea sprang själv för hon springer så snabbt. Hon vann av alla tjejer. Jag är jättestolt för jag sprang hela tiden förutom en gång som vi gick lite. Sara sprang också hela tiden förutom där vi gick, men Emma gick lite mer. Det var jättejobbigt! Jag är glad att det är över.
Sen  har jag varit i stallet  idag. Baldur var jätteduktig.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahah, båda vi två var superduktiga! :D Och tack för att du jämt tänkte på mig när vi sprang. xD <3

2009-09-16 @ 20:47:24
URL: http://mrsmoony.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0