Kom fyra...

Idag följde jag ju med Sara och kollade. Tullinge vann så de skulle spela final sen.
Sen åkte vi till McDonalds och åt.  Sen åkte vi dit jag skulle spela. Först kollade vi på 95:orna för de var i final. De förlorade och kom alltså tvåa. De förlorade på straffar...
Sen spelade vi. Vi förlorade mot Vendelsö med 0-5. Det gick bra i början, men sen tappade vi allt. Därför skulle vi spela om tredjepris. 
Vi spelade mot Älta och som rubriken avslöjar så förlorade vi. Vi förlorade med 1-2. Det som är en tröst är att de inte fick någon medalj även fast de kom trea. 
Sara och hennes lag spelade samtidigt (nästan iallafall) final mot Bele Barkarby.  De förlorade i Sadden death. Då är det första målet som vinner och det gjorde Bele Barkarby efter ca tre minuter... Alltså kom Tullinge tvåa.

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0