Filmtime

Igår följde jag med Ida till Skrevsta även fast jag är sjuk. Jag skulle testa om jag orkade det. Det gick ganska bra. De red ut och jag gick med. Sen när en tjej som heter Therese som red sist på Sunny red om mig så sa hon "Haha, nu red jag om dig". Sen när de började skritta igen så gick jag om och sa "Haha". Sen höll vi på så. Jag kom i alla fall först till ridhuset igen :P
Sen när jag åkte moppen hem från Ida så såg jag Frida i korsningen vid Benevento. Hennes moppe hade stannat och hennes pappa svarade inte. Då fick hon ställa moppen vid Benevento och få skjuts av mig hem. Tur för henne att jag åkte förbi. Hon hade varit i Pärlviken (ett stall).
Idag var jag hemma från skolan igen. Jag mådde verkligen inte bra igår kväll. Sara och jag har kollat på en fim. Vi satt i min säng i ett mörkt rum. Haha^^ Sen kollade vi på film på datorn. Sara är också sjuk...


Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0