:)

Idag i skolan fick vi ha inneidrott idag. Det var skönt! Vi spelade innefotboll. Jag råkade skjuta Jocke som stod i mål i andra laget rakt på huvudet :P
Efter skolan åkte jag först och kollade synen inte så att jag tror att jag ser dåligt^^  utan jag ska ju börja övningsköra snart och det var till körkortet som man måste ha det. Det gick bra och jag såg alldeles finfint.

Sen åkte jag och mamma vidare till Team sportia i Älvsjö (tror jag att det ligger) och skulle hämta saker till FBI Tullinge. Vi har nämligen hand om FBI-shopen. Jag köpte en ny väska att ha målvaktskläderna i också. Vi köpte en till Sara också. Sen åkte vi vidare till min träning. Det gick bra idag (som vanligt xD).


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ser bättre än Frida nu stolt!

2009-09-11 @ 21:29:28
URL: http://mrsmoony.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0