Dålig helg

Efter att jag kommit hem från Sara så åkte jag iväg på en innebandymatch. Det var med damer utveckling jag skulle stå i mål. De hade ingen målvakt. Det gick ganska bra, men vi förlorade.
Sen åkte jag iväg till en handbollsmatch. Vi skulle spela en handbollscup i helgen. Det gick inte bra. Vi förlorade alla matcher i helgen. Fast vi spelade mot elit lag så det är inte så konstigt.
Det där var på söndagen också. Det var två matcher på lördagen och två på söndagen. På söndagen var Ida, Sara, mamma och pappa och kollade medans på lördagen var det bara pappa.
Sen idag så pluggade jag så mycket jag bara kunde, inte kul säger jag bara... Sen hade jag träning också.
Idag hade vi soprov. Det var jobbigt! Sen fick vi tillbaks våra biologiprov. Jag fick mvg *stolt* :P

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0