Biologiprov

Igår hade jag biologiprov. Det gick väl ganska bra tror jag.
Vi hade vikarien Bruce Morris (som han heter) på spanskan igen^^ Han var lika rolig då som innan.
Efter skolan sprang jag och Sara Vidzém på elljusspåret vid Brosjön. Det gick bra och man kände sig duktig efter :P
På kvällen tränade jag med killarna och jag hade nya knäskydd så att det kändes som flera meter mellan knäna och golvet :) Men det var bara för att mina gamla var så slitna...

Strax ska jag gå över till Sara och plugga so. Ser inte fram emot att plugga, men ser fram emot att träffa Sara.

Kommentarer
Postat av: Sara

MOhahahahah, han snubblade på en pennvässare. xD

Vi var superduktiga då också ;D

Man kom på mer när man var två :)<3

2009-09-19 @ 21:16:17
URL: http://mrsmoony.blogg.se/
Postat av: Sara

sv:tack så mycket att du tyckte att jag blev fin:P <3

2009-09-20 @ 12:36:33
URL: http://saarny.blogg.se/
Postat av: Mormor

hur gick det på provet i biologi

när jag kom hem i dag tänkte jag att dina kompisar också ville ha en dricka som du fick du får ursäkta mej

2009-10-15 @ 18:32:41

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0