Bästa schemat

Nu har vi äntligen fått ett nytt schema så vi slutar inte någon dag efter klockan tre :D
Idag hade min grupp hem och konsument kunskap. Jag fick vara med Robert. Vi bakade bröd och det gick väl bra.
Efter skolan åkte jag hem till Ida. Vi har gått ut med en jättegullig hund som heter Ina. Hon är en japansk spets. Det är precis en sådan hund som jag vill ha. Eller så vill jag ha en jack russel. Vi gick förbi lekparken och där satt det några i min klass...
Sen har vi åkt moppe också och gjort en massa andra saker. Ida skulle inte rida idag för hon är sjuk så hon har varit hemma hela dagen. Men jag åkte dit ändå för att vara med henne. Hon ville så gärna det.
Sen ungefär klockan fyra så åkte jag hem. Då åt jag mat och sen åkte jag iväg till handbollsträningen. VI tränade först handboll inne en timme och sen så hade vi en timme fys. Fysen var fett jobbig.
Nu har jag bara ätit lite glass och slappat :P

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0