Tilt

Lördag
Idag på kvällen kollade Sara och jag på "King Kong". Den är så grymt bra och så grymt sorgligt. Om man vill gråta ska man kolla på den. Sara grät jättemycket och jag grät lite^^

Söndag
Idag var jag och Nire (Nicole) i Eskilstuna på Parken zoo. Där kollade vi på E.M.D. Hennes pappa skjutsade oss dit. E.M.D hade nämligen en konsert där. Jag tog massor av bilder och några kommer sen.

Måndag
Idag kom Ida hem till oss. Vi skulle åka till Gröna Lund. Vi som var på Gröna Lund var: jag, Sara, Ida, mamma, pappa, Karin, Thomas, Elin (låtsaskusin) och mormor. Vi hade jätteroligt. Mormor vann en stor Marabou mjölkchoklad (hon brukar aldrig vinna) och Karin vann en stor Center. Sara vann två nallar på att kasta omkull burkar. Jag fick en för jag försökte en gång och då blev alla burkar på raden längst ner kvar så då var det svårt att få ner dem. Då bad jag Sara försöka vinna en åt mig och det gjorde hon  =D
Thomas (eller så var det Elin) vann också en nalle där. Sen vann jag en liten nalle på en lott. Man kunde ta så att man betalade 100 kr (alltså 4 remsor) och så fick man en remsa, en chokladkaka och en liten nalle som sitter på en nyckelring. Då vann jag tredje pris :P   Jag kommer inte ihåg om någon vann något mer...
Idag var också första gången som jag åkte tilt. Den var jätterolig. Det var jag, Thomas, pappa och Elin. Elin åkte också fritt fall, extreme och katapulten för första gången. Sen åkte hon nog mer för första gången för i år är hon över 140 cm.
Ida sov över hos oss...

Tisdag
...till idag.
Sen när hon hade åkt hem så har Sara och jag spelat lite dataspel, plockat körsbär m.m (fast inte så mcket m.m^^  Haha  xD)

Kommentarer
Postat av: Claudia

får jag rida?? jag har ridit i 1 år men tror du jag får<3:)?

2009-07-15 @ 16:19:30
URL: http://www.nogg.se/claudifoto
Postat av: Jenna

Hejhej!

Jag har en tävling om vem som blir veckans blogg på min blogg, om du vill vara med, kolla in min blogg och skriv en komentar! :)



/ Jenna

2009-07-18 @ 18:09:44
URL: http://jennaw.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0