Fritt fall

Förlåt för att jag inte har skrivit, men ärligt talat så har jag inte orkat... Så här kommer det:

Måndag
Idag var jag och Elin i stallet (där jag rider). Vi hjälpte till. Bl.a så smörjde vi träns och sadlar, mockade gick på promenade med hästar m.m.

Tisdag
Idag hämtade Karin mig och Sara. Karin jobbar på Sydpoolen och idag skulle hon jobba. Då skulle jag, Sara och Elin bada. Utanför Sydpoolen finns det ett piratland med hoppborgar. Där höll vi på och lekte ich vi hade kul. Fast det var några som puttade oss en gång. Vi hade kul och badade där ända till 4 tror jag.
På kvällen tränade jag och sen kollade jag på "Morden i Midsomer". Det äger. Ni som inte har kollat på det. Jag säger bara en sak. Kolla på det  :P

Onsdag
Idag vaknade jag och Sara sent^^
Sara skulle egentligen följa med till stallet fast hon orkade inte. Då åkte jag själv till stallet. Sosso hade precis kommit tillbaks från veterinären när jag kom. Det var Eik som var hos veterinären. Eik blev tyvärr inte friskförklarad. Hon var bra där de hade behandlat henne, men idag upptäckte de också att hon var rejält halt höger fram (tror jag att det var). Det var synd. Så de gav henne behandling igen och nu måste hon fortsätta stå i sjukhage...
Jag red Baldur. Vi red ut i skogen. Det gick bra. Vi fick sällskap av Assa. Min kompis mamma (Nicoles Nire  mamma) red Assa. Vi tog en liten sväng. Båda var jätteduktiga! Fast Baldur vill alltid att det ska gå så himla snabbt. Särskilt när vi var på väg hemåt.

Torsdag
Idag skulle vi till Gröna Lund med 4h. Vi har samlat poäng och en sak man kunde ta för poängen nu var att åka till Gröna Lund. Vi hade superkul! Vi som åkte var jag, Diana (ledare), Sara, Elin, Jenna, Josefine, Johanna och Erika. Vi gick in i spökhuset också. Då följde inte Erika och Jenna med. Det var kul därinne. Jag och Jossan gick först. Vi skrek nästan inget. Alla andra skrek. Haha  xD  En gång så ville alla bakom mig och Jossan fram för att det kom någon bakom och då tröck alla mig och Jossan upp mot en vägg. Sen åkte vi (inte alla) Insane. Den så sjukt rolig =D
Idag åkte jag också Fritt fall för första gången. Den var inte så hög som jag trodde. Jag tror att jag har övervunnit min höjdskräck för det pirrade inte ens. Det pirrade bara lite precis när den släppte.
Vi vann lite saker också fast inget stort. Inte som den rosa hund som jag vann förra året på Liseberg. Här kan ni få se en bild på den rosa hunden som jag vann förra året på Liseberg på ett tärningsspel. Det där man drar i en spak.





Kommentarer
Postat av: Caroline - mamma till Vincent

Vill bara passa på att önska en trevlig helg =)

2009-07-10 @ 14:11:01
URL: http://carolinedreikant.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, skoljoggen är 4 km typ, du klarar nog alla backar om du kan springa 8 km ;)

2009-07-10 @ 16:25:18
URL: http://mrsmoony.blogg.se/
Postat av: SWeasley

NAAH. Jag orkar ju knappt springa runt mitt hus. ;D

2009-07-10 @ 23:25:35
URL: http://mrsmoony.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0