Fjärilshuset + skadad fot + hästjakt

Idag var jag, Sara, Ida och mamma på fjärilshuset. Jag tog jättemånga bilder som blev fina. Några kommer senare ikväll tror jag :P
Vi hade jättekul. Efteråt åkte vi till Solna centrum och shoppade lite. Sen åkte vi till Kungens kurva (vi letade efter en sak till mig. Joggingbyxor). Sen åkte vi till Sea (djuraffär) och sen åkte vi hem. När vi lämnade Ida så badade vi fötterna lite i hennes lilla pool och sen spelade vi en sak.

Senare åkte Sara och jag till Storvreten och skulle bada. Vi skulle simma för det är en träningssak som jag ska göra, men det var "stängt". Efter 18.00 var det nämligen bara vuxensim från 16 år. Klockan var kvart i 6 så det var ingen idé. då cyklade vi hem igen och när jag skulle ställa min cykel på stödet så slog jag i en sak. Jag började blöda jättemycket så det rann ner i skon... Det gjorde ont och sved när vi tvättade rent det sen.

Sen ringde det från privatstallet på Hågelby. De har fortfarande kvar mammas mobilnummer sen hon jobbade på 4h. Selma och Hamlet hade rymt från hagen. De går i en hage som inte har så mycket gräs och så skulle de stå där på natten (har gjort det några dagar). Hagen har bara "trådar" som staket. Det gick Selma rakt igenom ^^ Vi fick inte tag på Anna eller Diana (de har semester) och Sofias (som har ansvaret där nu) nummer har vi inte... så vi fick åka dit och ta in de. Som tur var så hade privatstallet stängt av så de inte kom till parken.


Kommentarer
Postat av: Zeinab

Duktig :D haha:)

2009-07-23 @ 22:12:46
URL: http://zeinababbas.blogg.se/
Postat av: Rebecka

det var fett kul att gå på hästjackt men lite läskigt för Selma är så stor!!! <3

2009-07-25 @ 06:53:57
URL: http://djurbecka.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0