Har varit på landet och har därför inte kunnat skriva. Om ni vill veta om de senaste dagarna så läs det här:

Tisdag
Idag låg jag bara ute i solen och läste. Jag brände mig på ryggen! Jag var röd som en kräfta några dagar, men nu är jag brun.

Onsdag
I onsdags åkte jag och Sara (min syster) och shoppade lite i Tumba centrum. Jag handlade bl.a en jättefin sommarklänning.
Sen åkte Sara och jag till stallet (Södertörns islandshästar, där jag rider). Jag red Baldur.
Sen åkte vi till landet.

Torsdag-söndag
Jag har sprungit. En dag sprang jag 8 km på raken utan att gå *stolt*
Jag, Elin (låtsaskusin) och Sara (syster) har badat jättemycket. Ända tills algerna kom... Algerna kom i fredags.
Sen har jag gjort fys också. Sen har jag hängt i hängmattan och läst.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej Rebecka! Svar på din fråga:

Jo, jag har varit på gotland men nu är vi hemma. Och tidigt imorgon bitti åker vi till Öland med pappa :) Sen har jag lovat att ringa Sara när vi kommer hem. Ni ska slippa bada i alger så jag bjuder nog hit er! Hahahahhh :D

2009-07-05 @ 21:23:40
URL: http://beautifuly.blogg.se/
Postat av: Sara

Gud vd du springer. Skoljoggen kommer inte bli svårt för dig i år.

2009-07-08 @ 22:50:04

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0