Dagen

Idag skulle jag och Sara åka till Storvretsbadet och simma. Vi kollade först på Botkyrkas hemsida om öppetiderna, men gissa vad. Det står inte där.  Så vi cyklade ner. Mamma följde med för hon cyklar till jobbet. Det var stängt. Sen cyklade vi ner till McDonalds och handlade varsin marrängswiss. Det var jättegott. Sen var mamma tvungen att cykla. Sen cyklade Sara och jag till Tumba centrum för att kolla hur mycket Twilight på engelska kostar i Tumba bokhandel. Vi ska köpa de för att träna på engelska. Sen cyklade vi hem.

Ett meddelande till Ida Gabrielsson. Du har skrivit en kommentar, men när jag klickade på ditt namn så kom inte din blogg upp. Det stod att den inte hittade sidan. Så då svarar jag här och hoppas att du ser. Jag har en Olympus. De bilderna från fjärrilshuset tog jag med den. Men jag har också en Nikon D70. Jag tog inte med den till fjärilshuset (det hade blivit bättre bilder då) för att minneskorten är fulla och vår server är lite trasig så det finns inte tillräckligt med utrymme för att lägga in bilderna.

Kommentarer
Postat av: nadosh

jaa riktigt härligt vart det :)

2009-07-24 @ 22:18:18
URL: http://nadiaak.blogg.se/
Postat av: Sabine - Ab imo pectore

härligt å simma!

2009-07-25 @ 10:22:18
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Tess

ok.. Har varit där ty 1 miljon gånger med kollobarn :D

2009-07-25 @ 22:39:21
URL: http://pyt.webblogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0