-

Tänker du på/att:

Allt löser sig med tiden? Ibland
Någon speciell just nu? Nej
Isåfall, vem?:  -
Ett liv efter döden?: Ja
Att du ska vänta med att ha sex tills du är gift? Nej^^
Tiden läker alla sår? Nej
Pengar är lycka? Lite
Utseendet är allt? Nej


Vad:

Är din favoritsport?: Vet inte... ridning tror jag.
Är din favoritmat?: Makaroner och köttbullar kanske
Har du för BH storlek?: Hemligt  xD
Har du för jeansstorlek?: Vet inte
Har du för tröjstorlek?: xs-m ibland l det beror på vilka tröjor
Har du för skostorlek? 39-40
Är ditt livsmotto?: Allting går bara man försöker
Har du för betyg?: Bra
Gör du just nu?: Kollar på tv
Gjorde du igår?: Spelade "Cheops pyramid" Bra matteträning :P
Har du för underkläder på dig just nu?: bh och trosor
Ligger till vänster om dig?:  En kudde i soffan


Utseende:

Längd?: ca 170
Vikt?: Hemligt^^
Hårfärg?: Blond (inte helt blond, men ändå blond)
Hårlängd?: Mellan kanske?!
Klädstil?: Olika
Fräknar?: Ja
Har du bröst?: Ja
Har du höfter?: Ja
Små fötter?: Nej, mellan fötter  :P
Piercing?: Öronen
Tatuering?: Nej
Smal?: Nej
Ögonfärg?: Blå/gröna


Senaste:

Personen du kramade?:  Vet inte
Personen du tänkte på?: Vet inte
Personen som sov i din säng?: Jag själv
Personen du hade sex med? Ingen
Personen du skrev med på msn?: Vet inte
Personen du var med?: Elin
Djuret du köpte?: Mimmi Marsvin
Maten du åt?: Macka
Gången du spydde?: Längesen


Har:

Du suttit i fängelse?: Nej
Du åkt ambulans?: Nej, men nästan. Det var en gång jag hade behövt men jag åkte bil :)
Du kysst någon den senaste månaden?: Nej
Du haft sex de senaste 2 veckorna?: Nej
Du svimmat?: Nej
Delat säng med någon av de motsatta könet?: Nej
Blivit kramad av de motsatta könet den senaste veckan?: Nej
Delat säng med någon av samma kön?: Ja
Fått IG i betyg?: Nej
Fått MVG i betyg?: Ja, många
Blivit utslängd ifrån en lektion flera veckor i rad?: Nej
Blivit polisanmäld?: Nej
Nakenbilder på dig själv på datorn?: Nej
Du sjungt i duschen?: Ja
Stått på en scen och uppträtt?: Ja
Spelat in en film?: Jarå :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Ofta du inte är smal Becka:P <3

2009-07-25 @ 07:01:45

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0