Träning

Jag kom nyss hem från min innebandyträning. På den första träningen hann vi bara träna ca 20 minuter för sen blev det strömavbrott... Då kunde vi inte träna mer (det var träning med mitt lag, 94). Sen skulle jag stå i mål lite i en träningsmatch mellan damerna och 93:orna. De var lite blandade lag med någon damtjej i ena och någon 93:a i det andra. Jag släppte in två mål. Båda var backmissar. Båda målen var gjorda så att de gjorde en crosspass rakt över och sådana bollar är väldigt svåra att ta. Jag har tränat mycket på sistone så jag har träningsvärk i mina ljumskar. Just nu är jag rätt så trött. Det är tur att vi fick sovmorgon eftersom min idrottslärare ligger hemma och har feber.

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0