Tjejmiddag

Nu har alla åkt hem från min tjejmiddag. Vi hade superkul! De som kom var Jasse, Jossan, Johanna och Jenna. Min lillasyster var också med. Jasse kom lite sent för att deras bil funkade inte först. Hon kom ca 18.30. Då åt vi tacos. Sen gick vi upp och spelade Guitar hero. Det var roligt. Efter ett tag så tröttnade vi så då spelade vi Singstar. Först sjöng vi på skivan med Disneylåtar. Vi körde att vi var i lag. Mitt lag bestod av mig, Jasse och Johanna. Mitt lag vann^^
Sen körde vi på skivan med schlagerlåtar på. Då körde vi också att vi var i lag, vi var i samma lag. Den här gången blev det oavgjort. 
Vi har ätit jättemycket godis och chips. Sen hade vi morötter också som man också kunde dippa i dippen.

Det kommer bilder från idag... det kommer när jag har lagt in dem på datorn!

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0