Thomas, Karin och Elin

Efter ett tag kom Karin, Thomas (min morbror) och Elin också.  Av de fick jag ett presentkort på Stadium, 500 kr tror jag att det var... Sen fick jag ett träningsset med en pilatusboll, en pump, en liten tung boll och lite gummiband. Men pilatusbollen var storlek 55 och det visade sig vara för litet så de ska byta den mot en 65, men det finns inte ett paket med den storleken så jag kommer bara att ha pilatusbollen. Mormor och morfar var självklart kvar. Vi fikade och åt prinsesstårta. Det var supergott!
Det kommer bilder från idag som jag lägger upp i morgon så ni får se hur fina rosorna var och hur gott allt fiket var.

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0