Smått och gott :P

Jag ska bara ta och berätta lite smått och gott om gårddagen...

På morgonen när jag vaknat så lände jag att.. tja, varför inte ta en joggingtur på vår joggingmaskin? Så jag gjorde det. Jag sprang i 20 minuter, den sista minuten "kutade" jag.
Sen var det dags att åka iväg till Skosängshallen i Salem.. Vi skulle ha cafeteria, men det var redan många där så jag satt och kolla på matcherna. Det var lite tråkigt. Sen kom Frida dit. Efter ett tag kom Jossan och Johanna för att de skulle möta mig för att jag skulle gå hem till dem. Vi satt och kollade på matcherna ett tag för de var tvungna att värma sig.. man blev kall bara genom att sitta bredvid dem. Hemma hos dem körde vi Guitar hero och pysslade lite med pärlor. Jag gjorde ett riktigt hett armband. Vi åt något slags kött och potatiskroketter. Mums.
Sen var det dags att åka till målvaktsträningen. Jossan är lite sjuk (halsfluss några dagar tidigare), men Kajsa ville att hon skulle åka dit. Jag höll i uppvärmningen. Vi körde doppboll, tur att Johanna hjälpte mig med det^^
Jag blev lite arg på träningen en stund, men sen gick det bra. Förresten.. när jag skulle gå ut i omklädningsrummet så slog jag i en dörr så min tå (den bredvid lilltån) kanske är bruten. Vi kanske ska kolla det idag. Jag måste ändå kolla en annan tå, som har någon sorts hård blåsa??

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0