Skön dag^^

Idag  var Christian (min idrottslärare) sjuk så vi hade svenska istället då eftersom vi läser en bok som heter "Vinterviken". Den boken är lite konstig.. Vi skulle annars ha haft svenska sista lektionen så därför fick vi sluta 13.10 istället. Efter skolan gick vi hem, men mamma kunde ha  hämtat oss eftersom hon var ledig. Det hade hon inte sagt till mig och hon skulle ha hämtat oss, men eftersom vi slutade tidigare så visste hon inte det. Synd för oss. När jag och Sara (min syster) hade slutat så åkte vi iväg och handlade. Vi åkte till Kunges kurva. Sen åkte vi till Coop. Där handlade vi supermycket. Det var nämligen rea på nästan allting som vi handlade, suveränt!

Jag har börjat läsa på "Om jag kunde drömma". Den äger hittills. Jag har sett Twilight på film, men ska nu läsa alla böcker.

Alla i min klass vet typ om att jag ska stå i mål på killarnas match (94) på lördag.

Jag lägger tyvärr inte in bilderna från min födelsedag idag. Ni ser när de är inlagda...

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0