Match och match...och träning

Idag passade jag på att sova länge.. Det var jätteskönt! Sen skulle jag iväg och spela en match. Det var en hemmamatch mot Huddinge. Jag spelade center.  Vi förlorade (som vanligt) med 5-0. Jag var faktiskt nära på att göra mål flera gånger.
Direkt efter den matchen skulle jag stå i mål med killarna (94). Det var såklart också en hemmamatch. De  mötte Nynäshamn. Jag gjorde många snygga räddningar, tyckte iallfall alla. Många i killarnas lag sa att jag var grym. Vi förlorade med 1-3. Jag var väldigt nervös i början. Sen har jag varit där i Tullingehallen och kollat på herrmatchen.  Pappa hade FBI-shopen. Jag var där med två kompisar som heter Josefine och Johanna. Vi hann bara se två halvlekar för efter det skulle vi träna småtjejerna (födda 2001). Vi är nämligen tränare för dem på lördagar. Det är superkul att träna dem och de är jätteduktiga!
Just nu tar jag det bara lite lugnt och slappar^^

Kommentarer
Postat av: Jenna

Det är sant, du gjorde massa räddningar!!!!!

2009-01-25 @ 14:19:11
URL: http://jennaw.blogg.se/
Postat av: Anonym

jasså backarna gjorde ingenting ? dom gjorde säkert sitt bästa

2009-01-25 @ 21:37:04

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0