Konfirmation och träning

Idag hade jag konfirmation, första gången på terminen. Det gick bra. Sen åkte jag direkt till killarnas träning (p94). Det var kul, men jag var nervös i början eftersom jag bara har tränat med dem en gång tidigare (förra fredagen). Det gick bra och många berömde mig. När vi spelade tvåmål så var det en kille, som heter Henke tror jag, som sa " fan, ingen boll går in". Han var såklart i andra laget, jag tog många bollar när han kom fri. Sen sa han "byt målis". Som tur var så tror jag inte att Jossan hörde det. Hoppas inte för då blev hon nog sårad. Jag släppte bara in sådana bollar som de passade över till andra sidan. Fast det vra en boll jag släppte in som kom på mig och in. Det blev jag arg för, men då var vi en person mindre, alltså blev det powerplay ni som vet vad det är. Det är att man spelar 4 mot 5. 
Idag fick jag åka i Roberts bil för första gången.. Men Robert var inte med, men hans mamma, Vigdis, är tränare och de bor i Sibble så de åker förbi där jag bor så hon kunde skjutsa hem mig.
Just nu kollar jag på let´s dance. Jag hejar på Morgan, Magnus, Niclas och Laila.

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0