Hur min dag har varit

Idag på vårat klassråd i skolan var jag sekreterare.
Efter skolan åkte jag och röntgade tån. Svaret skickas till min doktor i Tumba vårdcentral.. så det är bara att vänta och se. Sen handlade vi lite i Skärholmen centrum (det var där som jag röntgade mig). Jag ska kanske dit i helgen och då kommer jag ha med mig massor av presentkort. Innan vi åkte därifrån så köpte vi kulglass. Gud vad jag älskar kulglass! Vi hade en stor strut också och han som var där kunde göra jättestora kulor. Jag valde smakerna päron, Lion och marängsviss. De smakerna var jättegoda. Sen åkte vi till McDonalds för att mamma skulle jobba och då skulle pappa hämta oss där.
Här hemma har jag läst lite, jag har läst halva Twilight nu.
Sen har jag spelat Guitar hero med Sara och pappa.

Kommentarer
Postat av: J

ooh guitar hero är grymt kul =D

2009-01-29 @ 20:13:02
URL: http://dressage.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0