halv innebandyträning

Kom precis hem från innebandyträningen, synd att jag har ont i tån för annars hade jag kunnat träna med 93:orna, kanske 92:orna och damerna. Sen ska jag plugga lite engelska också... Jag var bara med på dem övningarna som man stod still på eller gick. På en övning stod jag i mål, eller jag stod rakt upp med en hjälm på huvudet och en klubba i handen. Det gjorde lite ont och var rätt så svårt^^
Efteråt körde jag den fysen som jag kunde. Jag gjorde t.ex bara armhävningar på knä o.s.v. Inte något där man stod på tå.



Ska bara lägga till så här nu efter att det var igår som jag bröt tån. Jag blev inputtad i en dörr...

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0