Doktor och träning

Det gick rätt så bra hos läkaren. Min "sak" jag hade på tån var typ en vårta. Det var tydligen lätt att få infektioner när man får skavsår. Jag ska få en frysbehandling. Sen ska jag röntga min andra tå som jag har slagit i. Jag ska troligtvis åka och röntga imorgon. Det är drop in i Skärholmen någonstans tror jag. Min läkare tyckte nämligen att det var bäst så, hon sa "man har ju ingen röntgensyn så man ser om det är någon skelettskada. Hon var lite rolig^^
Hon liknade tjejen som heter Yasmin i "Se upp för dårarna". Hon iallafall lät som henne.

Sen åkte jag hem snabbt för att byta om. Jag tänkte testa att stå i mål, jag kan ju inte springa så jag var inte med på handbollen. Det gick rätt så bra tills Johan sköt en stenhård boll på precis det stället jag har ont. Killarna var sega idag. Nästan alla missade bollen och de som väl prickade bollen prickade knappt målet. Ingen vidare uppvärmning för mig och Jossan. På slutet spelade vi match. Jag släppte in ett skott.
När träningen var slut så åkte vi till Tullingehallen för att hämta Sara och Jenna. Jenna har fått tandställning, men hon vägrar visa den :P

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0