Bruten tå :(

Efter skolan tog vi bussen till Tumba. Där handlade vi godis. Precis då fick jag ett sms av mamma. Jag var ju på röntgen igår och det visade sig att den var bruten...
Sen åkte vi till Huddinge, mamma skulle på en arbetsintervju. Då passade jag och Sara på att shoppa i Huddinge centrum. Mammas arbetsintervju tog längre tid än hon trodde, vi var där jättelänge. I nästan två timmar. Vi handlade några böcker och lite kläder. Sen åkte vi jättesnabbt till konfirmationen. Jag hade då ingen bibel med mig eftersom vi trodde att vi skulle hinna hem innan. Efter konfirmationen åkte jag till killarnas träning, jag kämpade på även med bruten tå. Det gick rätt bra ändå. Jag försökte bara att inte rädda bollar med den foten. Efter träningen fick jag skjuts av Vigdis.

Kommentarer
Postat av: Saraa

Du lever ett tufft liv Rebecka o_o

2009-01-31 @ 00:15:31
URL: http://mrsmoony.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0