Vinst

Idag följde jag med på Saras träning. Vi fick en ny sarg idag. Den var svart. Planen såg genst mycket större och bättre ut!
Svart sarg.

Svart sarg.

Sen åkte vi till Huddingehallen. Jag skulle spela match med killarna (94). Vi skulle spela mot Huddingetjejerna. Jag var väldigt nervös. Det gick jättebra! Jag gjorde många räddningar. Killarna spelade grymt bra. De spelade jättebra boxplay. En gång var vi bara tre stycken. Domarna var emot oss, de tyckte så synd om tjejerna så vi fick utvisningar fast det inte skulle vara det. Det blev 4-3 till oss!! Ett mål som de gjorde var att de stod i målgården. Det var dåligt att domarna verkligen var på deras sida. Alla sa "Skitbra" till mig.
 Nu är jag så glad och lättad!

Sen ska jag spela påskcupen med dem^^
Det kommer bli superkul!

+ ett stort tack till min egen hejarklack som satt på läktaren! Den bestod av Sara, Jenna, Elin, Jossan, Johanna, Kajsa och Ida. Sen hejade också mamma och pappa^^

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag har simmat i Huddingehallen, för det är väl samma?

2009-02-13 @ 21:10:42
URL: http://beautifuly.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0