Vårdcentralen

Jag kom precis hem från att ha varit på vårdcentralen. Jag skulle dit för att frysa den stora vårtan jag hade på tån. Det gick rätt så bra. Jag var väldigt nervös innan. Men det gjorde bara lite ont eftersom jag skulle säga till när det gjorde ont. Vi fryste några gånger och sen skulle vi kolla om Sara ville det. Hon skulle inte göra det innan (vi hade inte bokat någon tid åt henne). Sen bestämde hon sig för att hon skulle göra det om hon fick. Nogol (jag tror hon stavas så) sa att hon fick det. Så hon fryste en vårta under foten. Det gjorde rätt så ont sa hon. Det är för att det är ett känsligt ställe. Efteråt var man lite öm.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

sv; oj herregud, så mycket :o jag som sparar till en systemkamera =P

2009-02-11 @ 21:35:17
URL: http://dressage.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0