Träning

Idag var det målvaktsträning. Det gick rätt bra för mig, fast inte i början. På slutet när vi gjorde fys så skulle vi göra armhävningar. Eftersom jag har en bruten tå så kan jag inte göra på tå, men då kom jag på att jag kan göra på ett ben! Det gick bra. Jag orkade göra fyra på raken, det är ju jobbigare att göra på tå. Sen gjorde jag lite på knä också.
Mamma kom och hämtade mig eftersom pappa tränar med "Old boys" efter.
 
Pinsamt!!!
På vägen hem skulle vi handla några burgare på McDonalds eftersom det var ett tag sen vi åt. Vi handlade på Drivein. När man kommer dit man ska beställa (det första man gör) så bad han oss att vänta lite. Mamma trodde då att han stänger av headsetet han har på sig så hon ville ha lite kul så hon sa hallå massor av gånger på massor av olika sätt. Sen beställde vi. När vi kom fram till där man ska betala så sa killen med ett leende "hallå". Sen sa mamma också "hallåhallå". Sen betalade vi. När vi kom fram till där man får maten så sa också tjejen med ett leende "hallåhallå, här får ni maten". Då sa mamma igen "hallåhallå". Vi gapskrattade hela vägen hem. Sara hade gett mig påsen med mina cheeseburgare i när vi var i bilen. När vi kom hem hade jag ätit upp mina två cheeseburgare. Då slängde jag påsen i soptunnan. Sen när vi kom in så sa mamma "tog någon in cheeseburgarna?". Haha, mammas cheesburgare låg kvar i påsen så hon hämtade den i soptunnan. Vad ska grannarna tro?? Leta mat i soptunnan^^

Kommentarer

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0