Tråkig skoldag!!!

Idag i skolan så har vi kollat på "Vinterviken". Filmen var iallafall bättre än boken, men de var inte alls så lika varandra. Ulla var sjuk så det var väldigt lätt för någon annan lärare att hoppa in och vikariera eftersom vi skulle kolla på film.
Ibbe var också sjuk så vi hade en biologilektion istället för en fysiklektion.
På morgonen så lossnade min nyckel från nyckelknippan. Då kom mamma med min reservnyckel. Jag var med på idrotten. Vi spelade ett bollspel. Det gick rätt bra, men Oskar var lite taskig mot mig. Sen när jag kom till skåpet var det någon som hade varit inne i mitt skåp, någon hade hittat nyckeln och visste att den var till mitt skåp. Jag visste det tack vare att låset inte satt som jag brukar sätta det. Så jag la mina saker i Linneas skåp (min väska och min jacka). De som hade min nyckel tog iallafall inte något från mitt skåp, iallafall inte vad jag tror. Mamma hämtade mig efter skolan idag för att hon är sjuk så det var också därför hon kunde komma med en reservnyckel till mig.

Kommentarer
Postat av: Jenna

hej kan jag låna dina ridbyxor om du har dem på 4h eller Saras? för jag ska rida Petita och hittar inte mina..

2009-02-12 @ 16:10:19
URL: http://jennaw.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0