Snö!

Sara (lillasyster, saarny.blogg.se) och jag har varit ute nu när det har snöat. Vi tog kort (jag lägger in dem snart). Det var superkul! Först var vi på tomten och sen var vi uppe i skogen. Jag undrar hur jag klarade det? Eftersom jag fortfarande är sjuk så var det väldigt jobbigt. Vi var tvungna att vila ibland, men eftersom jag älskar snö så kunde jag bara inte sitta inne hela dagen och se på när det snöade.
Sen när vi kom hem så har vi ätit kladdkaka och lagt ett hundpussel. Eller... vi har börjat. Pusslet är 1000 bitar så det går lite trögt. Jag tar kort på pusslet när det är klart^^

Kommentarer
Postat av: Olivia (beautifuly)

Jag är ganska säker på att du sa till min syster i telefon att både du och Sara var sjuka...Eller jag kanske tar fel?

2009-02-22 @ 18:28:10
URL: http://beautifuly.blogg.se/

Vill du säga något snällt om mitt inlägg?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0